Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29976
Title: Study the attitude of consumers to a brand
Other Titles: Вивчення ставлення споживачів до бренду
Authors: Bentama Serroukh, Issam
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;faculty for foreign citizens’ education;study;attitude;consumer;brand;pharmaceutical organization;дослідження;ставлення;споживач;бренд;фармацевтична організація
Issue Date: Jun-2022
Bibliographic description (Ukraine): Bentama Serroukh Issam. Study the attitude of consumers to a brand : qualification work / supervisor I. Timaniuk. - Kharkiv, 2022. - 55 p.
Abstract: The paper reveals directions of research of consumers of pharmaceutical products; presented assessment of consumers' attitudes to pharmaceutical organizations; the consumers' attitudes to the brand is studied.
У роботі розкрито напрямки дослідження споживачів фармацевтичної продукції; представлена оцінка ставлення споживачів до фармацевтичних організацій; вивчається ставлення споживачів до бренду.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29976
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бентама Серрух Іссам.pdf
  Restricted Access
1,09 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.