Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29976
Назва: Study the attitude of consumers to a brand
Інші назви: Вивчення ставлення споживачів до бренду
Автори: Bentama Serroukh, Issam
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;faculty for foreign citizens’ education;study;attitude;consumer;brand;pharmaceutical organization;дослідження;ставлення;споживач;бренд;фармацевтична організація
Дата публікації: чер-2022
Бібліографічний опис: Bentama Serroukh Issam. Study the attitude of consumers to a brand : qualification work / supervisor I. Timaniuk. - Kharkiv, 2022. - 55 p.
Короткий огляд (реферат): The paper reveals directions of research of consumers of pharmaceutical products; presented assessment of consumers' attitudes to pharmaceutical organizations; the consumers' attitudes to the brand is studied.
У роботі розкрито напрямки дослідження споживачів фармацевтичної продукції; представлена оцінка ставлення споживачів до фармацевтичних організацій; вивчається ставлення споживачів до бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29976
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бентама Серрух Іссам.pdf
  Обмежений доступ
1,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.