Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКононенко, Н. М.-
dc.contributor.authorЧікіткіна, В. В.-
dc.contributor.authorKononenko, N. M.-
dc.contributor.authorChikitkina, V. V.-
dc.date.accessioned2023-08-17T10:32:01Z-
dc.date.available2023-08-17T10:32:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКононенко, Н. М. Формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з терапії та реабілітації на основі клінічних практик / Н. М. Кононенко, В. В. Чікіткіна // Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини : зб. наук. пр. – Харків, 2023. – Вип. 4. – С. 49-52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31030-
dc.description.abstractНаявність сформованої професійної ідентичності майбутніх фахівців з терапії та реабілітації забезпечує їх орієнтацію у світі професії, професійному співтоваристві та дозволяє більш повно реалізувати особистісний потенціал у мультидисциплінарній команді. У становленні професійної ідентичності виділені етапи: вибір, підтвердження чи спростування вибору, реалізація вибору в практичній діяльності. Серед принципів розвитку професійної ідентифікації майбутніх фахівців з терапії та реабілітації у процесі проходження клінічних практик виокремлено принцип рефлективності та принцип формування ціннісного ставлення до професійної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe presence of the established professional identity of future specialists in therapy and rehabilitation ensures their orientation in the world of the profession, the professional community and allows them to more fully realize their personal potential in a multidisciplinary team. In the formation of professional identity, the following stages are distinguished: choice, proof or refutation of the choice, implementation of the choice in practice. Among the principles for the development of professional identification of future specialists in therapy and rehabilitation in the course of clinical practice, the principle of reflectivity and the formation of a value attitude to professional activity are highlighted.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk_UA
dc.subjectклінічна практикаuk_UA
dc.subjectтерапія та реабілітаціяuk_UA
dc.subjectprofessional identityuk_UA
dc.subjecttherapy and rehabilitationuk_UA
dc.subjectclinical practiceuk_UA
dc.titleФормування професійної ідентичності майбутніх фахівців з терапії та реабілітації на основі клінічних практикuk_UA
dc.title.alternativeFormation of professional identity of future therapy and rehabilitation specialists on the basis clinical practicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49-52.pdf590,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.