Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31038
Название: Фізична терапія при ушкодженнях кисті
Другие названия: Physical therapy for hand injuries
Авторы: Тополюк, А. П.
Мятига, І. В.
Topoliuk, A. P.
Miatyha, I. V.
Ключевые слова: фізична терапія;перелом;ушкодження;кисть;кінцівка;пацієнт;physical therapy;patient;fracture;injury;limb;hand;injury
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Тополюк, А. П. Фізична терапія при ушкодженнях кисті / А. П. Тополюк, І. В. Мятига // Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини : зб. наук. пр. – Харків, 2023. – Вип. 4. – С. 96-98.
Краткий осмотр (реферат): Мета. Розробка програми фізичної терапії для дитини з переломом фаланг у відновному періоді. Матеріали та методи. Теоретичний аналіз науковий джерел, та розроблення комплексу фізичної реабілітації при переломі фаланг пальців. Отримані результати. Особливе значення має реабілітація переломів великого пальця на стопі і кисті, так як ці частини тіла несуть основне функціональне навантаження при виконанні рухів. Ці переломи найболючіші і викликають найбільше порушення функції кінцівок. Висновки. При систематичних вправах реабілітаційний період знижується, і дитина швидше повертається до нормального життя зі здатністю адекватно справлятися зі своїми потребами, а саме гри зі однолітками, прийом їжі, навчання.
Goal. Development of a physical therapy program for a child with a phalangeal fracture in the recovery period. Materials and methods. Theoretical analysis of scientific sources and development of a complex of physical rehabilitation for fracture of the phalanges of the fingers. The results obtained. The rehabilitation of fractures of the big toe and hand is of particular importance, as these parts of the body bear the main functional load when performing movements. These fractures are the most painful and cause the greatest impairment of limb function. Conclusions. With systematic exercises, the rehabilitation period is reduced, and the child quickly returns to normal life with the ability to adequately cope with his needs, namely playing with peers, eating, studying.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31038
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
96-98.pdf675,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.