Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31493
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСаддики, Асмаа-
dc.date.accessioned2023-10-13T12:32:10Z-
dc.date.available2023-10-13T12:32:10Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationСаддики, Асмаа. Маркетинговая стратегия продвижения торговых марок на рынок : квалиф. работа / науч. руководитель Е. Шуванова. - Харьков, 2023. - 61 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31493-
dc.description.abstractThe work is devoted to a comparative analysis of the strategies of promotion in the pharmaceutical market of brand names of medicinal products and goods that are sold under an international non-proprietary name. Brand strategies of five pharmaceutical production enterprises of Ukraine, included in the TOP-20 by sales volume, were analyzed. An algorithm for building an advertising strategy for a medicinal product with an individual trademark has been developed. The qualifying work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of used sources, laid out on 42 pages, includes 7 tables, 7 figures, as well as 36 sources of literature.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjecttrade markuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectgenericuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectdruguk_UA
dc.titleМаркетинговая стратегия продвижения торговых марок на рынокuk_UA
dc.title.alternativeMarketing strategy for promoting brands on the marketuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Саддікі Асмаа.pdf1,11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.