Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31493
Назва: Маркетинговая стратегия продвижения торговых марок на рынок
Інші назви: Marketing strategy for promoting brands on the market
Автори: Саддики, Асмаа
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;trade mark;promotion;generic;marketing strategy;drug
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: Саддики, Асмаа. Маркетинговая стратегия продвижения торговых марок на рынок : квалиф. работа / науч. руководитель Е. Шуванова. - Харьков, 2023. - 61 с.
Короткий огляд (реферат): The work is devoted to a comparative analysis of the strategies of promotion in the pharmaceutical market of brand names of medicinal products and goods that are sold under an international non-proprietary name. Brand strategies of five pharmaceutical production enterprises of Ukraine, included in the TOP-20 by sales volume, were analyzed. An algorithm for building an advertising strategy for a medicinal product with an individual trademark has been developed. The qualifying work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of used sources, laid out on 42 pages, includes 7 tables, 7 figures, as well as 36 sources of literature.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31493
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саддікі Асмаа.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.