Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31493
Название: Маркетинговая стратегия продвижения торговых марок на рынок
Другие названия: Marketing strategy for promoting brands on the market
Авторы: Саддики, Асмаа
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;trade mark;promotion;generic;marketing strategy;drug
Дата публикации: июн-2023
Библиографическое описание: Саддики, Асмаа. Маркетинговая стратегия продвижения торговых марок на рынок : квалиф. работа / науч. руководитель Е. Шуванова. - Харьков, 2023. - 61 с.
Краткий осмотр (реферат): The work is devoted to a comparative analysis of the strategies of promotion in the pharmaceutical market of brand names of medicinal products and goods that are sold under an international non-proprietary name. Brand strategies of five pharmaceutical production enterprises of Ukraine, included in the TOP-20 by sales volume, were analyzed. An algorithm for building an advertising strategy for a medicinal product with an individual trademark has been developed. The qualifying work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of used sources, laid out on 42 pages, includes 7 tables, 7 figures, as well as 36 sources of literature.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31493
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Саддікі Асмаа.pdf1,11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.