Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32147
Название: Управління маркетинговим забезпеченням діяльності медичного закладу
Другие названия: Management of marketing support for medical institution activity
Авторы: Чередніченко, Ірина
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості;факультет фармацевтичних технологів та менеджменту;освітня програма Управління охороною здоров’я та фармацевтичним бізнесом;маркетинг;маркетинг відносин;маркетингові комунікації;заклад охорони здоров’я;marketing;relationship marketing;marketing communications;healthcare facility
Дата публикации: фев-2024
Библиографическое описание: Чередніченко, І. Управління маркетинговим забезпеченням діяльності медичного закладу : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Посилкіна. - Харків, 2024. - 98 с.
Краткий осмотр (реферат): Робота складається з трьох розділів, які присвячені теоретичним засадам маркетингового забезпечення діяльності закладу охорону здоров’я, проаналізовані основні підходи до удосконалення маркетингу медичного закладу. Здійснений аналіз основних техніко-економічних показників діяльності КНП «Міська дитяча поліклініка No13, проведено оцінку маркетингового забезпечення медичного закладу. Запропоновані практичні рекомендації щодо запровадження інструментів маркетингу відносин задля підвищення лояльності пацієнтів. Робота має 80 сторінок, 17 таблиць, 17 рисунків, 52 джерела, додатки.
The work consists of three sections, which are devoted to the theoretical foundations of marketing support for the activity of a healthcare institution, the main approaches to improving the marketing of a medical institution are analysed. An analysis of the main technical and economic indicators of the activity of the KNP "City Children's Polyclinic No. 13" was carried out, an assessment of the marketing support of the medical institution was carried out. Practical recommendations on relationship marketing tools were proposed, which increases patient loyalty. The work has 80 pages, 17 tables, 17 figures, 52 sources, appendices.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32147
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри управління та забезпечення якості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КР Чередніченко І. 2024.pdf1,89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.