Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32195
Назва: Менеджмент: beauty-бізнес в умовах кризи
Інші назви: Management: beauty business in а crisis
Автори: Саджениця, Анна
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра косметології та аромології;факультет медико-фармацевтичних технологій;освітня програма Косметологія;косметологія;комунікації;продажі;cosmetology;communications;sales
Дата публікації: лют-2024
Бібліографічний опис: Саджениця, А. Менеджмент: beauty-бізнес в умовах кризи : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Пасічник. - Харків, 2024. - 62 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі наведено моніторинг спеціалізованих літературних джерел медичного, фармацевтичного і косметологічного профілю. Надано роз’яснення поняття спілкування, продажів, інноваційного маркетингу та власне косметичних продуктів, позначено їх види та класифікацію; розкрито особливості просування косметичних продуктів, а також позначено основні методи й інструменти інноваційного маркетингу в рекламі косметичних засобів.
The paper presents monitoring of specialized literary sources of medical, pharmaceutical and cosmetic profile. An explanation of the concept of communication, sales, innovative marketing and actual cosmetic products, their types and classification; features of promotion of cosmetic products are revealed, and also the basic methods and tools of innovative marketing in advertising of cosmetics are marked.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32195
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри промислової технологiї лiкiв та косметичних засобів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саджениця.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.