Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32414
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.contributor.authorNwachukwu Chukwuebuka Collins-
dc.date.accessioned2024-03-26T09:32:14Z-
dc.date.available2024-03-26T09:32:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationZhadko, S. V. Unbranded pharmaceutical campaigns as a promising tool in pharmaceutical marketing / S. V. Zhadko, Nwachukwu Chukwuebuka Collins // Безперервний професійний розвиток фармацевтичних працівників : сучасний стан, проблеми та перспективи : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 30-річчю заснування Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету, м. Харків, 1-2 листоп. 2023 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2023. – С. 181-182.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32414-
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleUnbranded pharmaceutical campaigns as a promising tool in pharmaceutical marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
181-182.pdf318,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.