Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34336
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorTaoukif Mohamed Amine-
dc.date.accessioned2025-02-03T08:25:30Z-
dc.date.available2025-02-03T08:25:30Z-
dc.date.issued2024-11-
dc.identifier.citationTaoukif, Mohamed Amine. Analysis of digital transformation trends in pharmaceutical marketing : qualification work / scientific supervisor S. Zhadko. - Kharkiv, 2024. - 71 p.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34336-
dc.description.abstractThe qualification work is aimed on the study of digital transformation trends on the example of the pharmacy chain. The development and current state of digital marketing, as well as its key areas of application in the pharmaceutical industry, are described. An analysis of the use of websites, chatbots, and mobile applications by pharmacy chains has been conducted, and marketing funnel options for pharmacy chains have been proposed. The work is presented on 50 pages of printed text and consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of references and appendices. The work is illustrated with 25 figures and 1 table and contains 30 sources of scientific literature.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена аналізу тенденцій цифрової трансформації фармацевтичного маркетингу на прикладі аптечної мережі. Описано розвиток та сучасний стан цифрового маркетингу, ключові напрями його використання у фармацевтичній галузі. Проведено аналіз використання вебсайту, чат-ботів і мобільних додатків аптечної мережі, запропоновано варіанти маркетингової воронки для аптечної мережі. Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту і складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота ілюстрована 25 рисунками і 1 таблицею, містить 30 джерел літератури.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectdepartment of management, marketing and quality assurance in pharmacyuk_UA
dc.subjectfaculty for foreign citizens’ educationuk_UA
dc.subjectфакультет з підготовки іноземних громадянuk_UA
dc.subjecteducational program Pharmacyuk_UA
dc.subjectосвітня програма Фармаціяuk_UA
dc.subjectpharmaceutical marketinguk_UA
dc.subjectpharmacyuk_UA
dc.subjectpharmacy chainuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectwebsiteuk_UA
dc.subjectchatbotuk_UA
dc.subjectmobile applicationuk_UA
dc.subjectmarketing funneluk_UA
dc.subjectфармацевтичний маркетингuk_UA
dc.subjectаптекаuk_UA
dc.subjectаптечна мережаuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectчат ботuk_UA
dc.subjectмобільний додатокuk_UA
dc.subjectмаркетингова воронкаuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleAnalysis of digital transformation trends in pharmaceutical marketinguk_UA
dc.title.alternativeАналіз тенденцій цифрової трансформації в фармацевтичному маркетингуuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТАУКІФ МОХАМЕД АМІН_ММЗЯФ.pdf2,33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.