Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34589
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКраснопольська, Т. Є.-
dc.date.accessioned2025-02-21T09:34:53Z-
dc.date.available2025-02-21T09:34:53Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifier.citationКраснопольська, Т. Є. Упровадження маркетингових технологій в управління державною установою охорони здоров’я : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Посилкіна. - Харків, 2025. - 123 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34589-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена впровадженню маркетингової концепції управління в діяльність державних установ у сфері охорони здоров’я. Проведено аналіз теоретичних основ маркетингового управління, оцінено стан цифрової грамотності персоналу та рівень маркетингової зрілості установ. На основі отриманих даних створено алгоритм формування маркетингової стратегії управління, надані пропозиції щодо адаптації організаційної структури, розроблено модель підвищення цифрових компетенцій персоналу. Робота складається зі вступу, трьох розділів та висновків, викладена на 110 сторінках, ілюстрована 23 рисунками, містить 9 таблиць, 10 додатків та список використаних літературних джерел з 69 найменувань.uk_UA
dc.description.abstractThe master’s thesis focuses on the implementation of the marketing management concept in public healthcare institutions. It explores the theoretical foundations of marketing management, evaluates the digital literacy of staff, and assesses the marketing maturity level of institutions. Based on the findings, an algorithm for developing a marketing management strategy was designed, recommendations for adapting the organizational structure were provided, and a model for enhancing staff digital competencies was proposed. The thesis includes an introduction, three chapters, and a conclusion, spanning 110 pages. It is supplemented with 23 figures, 9 tables, 10 appendices, and a bibliography of 69 references.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармаціїuk_UA
dc.subjectфакультет фармацевтичних технологій та менеджментуuk_UA
dc.subjectосвітня програма Управління охороною здоров'я та фармацевтичним бізнесомuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectцифрові компетенціїuk_UA
dc.subjectохорона здоров’яuk_UA
dc.subjectмодель впровадженняuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectдержавні установиuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectdigital competenciesuk_UA
dc.subjecthealthcareuk_UA
dc.subjectimplementation modeluk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectpublic institutionsuk_UA
dc.subjectКР-2025uk_UA
dc.titleУпровадження маркетингових технологій в управління державною установою охорони здоров’яuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of marketing technologies in the management of a state health care institutionuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.