Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34972
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБратішко, Ю. С.-
dc.contributor.authorЗарічкова, М. В.-
dc.contributor.authorАртюх, Т. О.-
dc.contributor.authorДолжнікова, О. М.-
dc.contributor.authorКовальська, О. В.-
dc.date.accessioned2025-04-17T12:18:20Z-
dc.date.available2025-04-17T12:18:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОрганізаційна культура фармацевтичного підприємства: напрями формування і оцінювання / Ю. С. Братішко [та ін.] // Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 17 січ. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. – С. 194-196.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34972-
dc.description.abstractСьогодні організаційна культура фармацевтичних підприємств стає одним із ключових факторів успіху. Управління цим аспектом є вкрай важливим через низку причин: організації, які мають сформовану сильну культуру, мають більшу адаптивність менеджменту та зберігають конкурентні переваги; організаційна культура допомагає підвищувати вмотивованість персоналу, забезпечує продуктивну роботу команд і зменшує плинність; культура, яка базується на етичних нормах і соціальній відповідальності, сприяє створенню позитивного іміджу організації в очах стейкхолдерів; культура, що підтримує гнучкість і відкритість до інновацій, допомагає швидше адаптуватися до нових викликів; робота персоналу стає більш узгодженою з довгостроковими планами підприємства; організаційна культура формує взаємодію між працівниками, стимулюючи комунікацію, довіру та спільну відповідальність за результати роботи, а що є для фармації найважливішим – допомагає сформувати цінності та концептуальні принципи, які спрямовані на забезпечення якості фармацевтичного забезпечення населення країни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectфармацевтичні підприємстваuk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.titleОрганізаційна культура фармацевтичного підприємства: напрями формування і оцінюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, МЕНЕДЖМЕНТУ 17.01.2025 194-196.pdf488,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.