Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34972
Title: Організаційна культура фармацевтичного підприємства: напрями формування і оцінювання
Authors: Братішко, Ю. С.
Зарічкова, М. В.
Артюх, Т. О.
Должнікова, О. М.
Ковальська, О. В.
Keywords: фармацевтичні підприємства;організаційна культура
Issue Date: 2025
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Організаційна культура фармацевтичного підприємства: напрями формування і оцінювання / Ю. С. Братішко [та ін.] // Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 17 січ. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. – С. 194-196.
Abstract: Сьогодні організаційна культура фармацевтичних підприємств стає одним із ключових факторів успіху. Управління цим аспектом є вкрай важливим через низку причин: організації, які мають сформовану сильну культуру, мають більшу адаптивність менеджменту та зберігають конкурентні переваги; організаційна культура допомагає підвищувати вмотивованість персоналу, забезпечує продуктивну роботу команд і зменшує плинність; культура, яка базується на етичних нормах і соціальній відповідальності, сприяє створенню позитивного іміджу організації в очах стейкхолдерів; культура, що підтримує гнучкість і відкритість до інновацій, допомагає швидше адаптуватися до нових викликів; робота персоналу стає більш узгодженою з довгостроковими планами підприємства; організаційна культура формує взаємодію між працівниками, стимулюючи комунікацію, довіру та спільну відповідальність за результати роботи, а що є для фармації найважливішим – допомагає сформувати цінності та концептуальні принципи, які спрямовані на забезпечення якості фармацевтичного забезпечення населення країни.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34972
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.