Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34993
Название: Реалізація принципу орієнтація на замовника у діяльності косметичного салону
Авторы: Ільїна, К. О.
Ключевые слова: діяльні косметологічного салону;якість послуг
Дата публикации: 2025
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Ільїна, К. О. Реалізація принципу орієнтація на замовника у діяльності косметичного салону / К. О. Ільїна // Актуальні проблеми фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук : матеріали наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених та здобувачів освіти, м. Харків, 20 лют. 2025 р. – Харків : НФаУ, 2025. – С. 276-278.
Краткий осмотр (реферат): Успіх косметичного салону значною мірою залежить від здатності задовольняти потреби клієнтів і забезпечувати їм високий рівень обслуговування. У сучасних умовах конкуренція на ринку послуг вимагає постійного вдосконалення сервісу. Орієнтація на споживача є основою для створення лояльних клієнтів, що забезпечує стабільний фінансовий результат салону. Це вимагає від салону не тільки високого рівня професіоналізму, але й адаптації до змінних потреб клієнтів, особливо сьогодні при значному впливі карантинних та воєнних років
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/34993
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, МЕНЕДЖМЕНТУ 17.01.2025 276-278.pdf405,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.