Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35494
Название: Moodle в освітніх закладах: перспективи та складнощі
Авторы: Яременко, В. Д.
Рахімова, М. В.
Ключевые слова: Moodle;система управління навчанням;LMS;дистанційне навчання;відкритий код;кастомізація;цифрова грамотність;освітні технології;технічна підтримка;викладачі;навчання;університети;школи;цифровізація;впровадження;функціонал;моніторинг успішності;тестування;інтерактивні технології навчання
Дата публикации: 2025
Библиографическое описание: Яременко В. Д. Moodle в освітніх закладах: перспективи та складнощі / В. Яременко, М. Рахімова // Science and technology: challenges, prospects and innovations : Proceedings of the 11th International scientific and practical conference. - Osaka, 2025. - P.199-201.
Краткий осмотр (реферат): Moodle - популярна система управління навчанням з відкритим кодом, що надає навчальним закладам різних рівнів акредитації гнучкі можливості для організації навчального процесу. Її перевагами є безкоштовність, можливість кастомізації та широкий функціонал. Однак впровадження платформи пов'язане зі складнощами, такими як відсутність технічної підтримки, складність розгортання і залежність від кваліфікованих фахівців. Ефективне використання Moodle вимагає стратегічного підходу, включно з адаптацією інтерфейсу, створенням IT-центрів підтримки та навчанням викладачів і здобувачів освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35494
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фармацевтичної хімії



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.