Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4434
Название: Соціальне партнерство в освіті: структурний функціоналізм як методологічна орієнтація
Авторы: Шевченко, Н. В.
Shevchenko, N. V.
Ключевые слова: конфліктний підхід;проблемне навчання;куррикулум;соціальне партнерство;теорія опору;теорія відтворення;conflict approach;curriculum;problem education;social partnership;resistance theory;reproduction theory
Дата публикации: 2014
Издательство: Вісник Національного університету «Юридична академія України ім. Я. Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія.
Библиографическое описание: Шевченко, Н. В. Соціальне партнерство в освіті: структурний функціоналізм як методологічна орієнтація / Н. В. Шевченко // Вісник Національного університету «Юридична академія України ім. Я. Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Х., 2014. - №1 (20). - 285-294.
Краткий осмотр (реферат): Виявлено методологічний потенціал конфліктного підходу до вивчення особливостей соціального партнерства в освітній сфері. Охарактеризовано основні напрями теорії конфлікту. Розроблені шляхи розвитку критичної педагогіки на основі проблемного навчання.
The methodological potential of the conflict approach to social partnership study peculiarities in education area has been identified. Conflict theory main branches have been outlined. The development ways of critical pedagogy based on problem education were devised.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4434
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шевченко Ст. КонфлПодход.doc98,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.