Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4563
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.contributor.authorMalyi, V. V.-
dc.contributor.authorOlkhovskaya, A. B.-
dc.date.accessioned2014-10-09T11:11:15Z-
dc.date.available2014-10-09T11:11:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМалий, В. В. Практичні аспекти формування та реалізації cоціально-відповідальної маркетингової pr-стратегії фармацевтичними підприємствами / В. В. Малий , А. Б. Ольховська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 43-47.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4563-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectмаркетингова pr-стратегіяen_US
dc.subjectфармацевтичні підприємстваen_US
dc.subjectpr-marketing strategyen_US
dc.subjectpharmaceutical companiesen_US
dc.subjectмаркетинговая pr-стратегияen_US
dc.subjectфармацевтические предприятияen_US
dc.titleПрактичні аспекти формування та реалізації cоціально-відповідальної маркетингової pr-стратегії фармацевтичними підприємствамиen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из 2-я Междунар. конфер. менеджмент (Харьков, 27-28.03.14 г)-6.pdf213,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.