Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, О. Е.-
dc.contributor.authorЄвтушенко, О. М.-
dc.contributor.authorОлейник, О. Е.-
dc.contributor.authorЕвтушенко, Е. Н.-
dc.contributor.authorOleinyk, O. E.-
dc.contributor.authorYevtushenko, O. М.-
dc.date.accessioned2014-10-10T11:36:24Z-
dc.date.available2014-10-10T11:36:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОлійник, О. Е. Постмаркетингові дослідження у фармації / О. Е. Олійник, О. М. Євтушенко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 368.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4593-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectmarket researchen_US
dc.titleПостмаркетингові дослідження у фармаціїen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из 2-я Междунар. конфер. менеджмент (Харьков, 27-28.03.14 г)-368.pdf194,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.