Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4593
Title: Постмаркетингові дослідження у фармації
Authors: Олійник, О. Е.
Євтушенко, О. М.
Олейник, О. Е.
Евтушенко, Е. Н.
Oleinyk, O. E.
Yevtushenko, O. М.
Keywords: маркетингові дослідження;маркетинговые исследования;market research
Issue Date: 2014
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Олійник, О. Е. Постмаркетингові дослідження у фармації / О. Е. Олійник, О. М. Євтушенко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 368.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4593
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.