Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4593
Назва: Постмаркетингові дослідження у фармації
Автори: Олійник, О. Е.
Євтушенко, О. М.
Олейник, О. Е.
Евтушенко, Е. Н.
Oleinyk, O. E.
Yevtushenko, O. М.
Теми: маркетингові дослідження;маркетинговые исследования;market research
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Олійник, О. Е. Постмаркетингові дослідження у фармації / О. Е. Олійник, О. М. Євтушенко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 27-28 берез. 2014 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2014. - С. 368.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4593
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из 2-я Междунар. конфер. менеджмент (Харьков, 27-28.03.14 г)-368.pdf194,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.