Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4744
Назва: Strengths and weaknesses of chaos theory in marketing
Автори: Mnushko, Z. M.
Timanyuk, I. V.
Мнушко, З. М.
Тіманюк, І. В.
Мнушко, З. Н.
Тиманюк, И. В.
Теми: chaos theory;теория хаоса;теорія хаосу
Дата публікації: 2013
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Mnushko, Z. M. Strengths and weaknesses of chaos theory in marketing / Z. M. Mnushko, I. V. Timanyuk // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. 28-29 берез. 2013 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2013. - С. 154.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4744
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
154.pdf112,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.