Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorДорохов, О. В.-
dc.contributor.authorDorohova, L. P.-
dc.contributor.authorDorohov, O. V.-
dc.date.accessioned2014-11-13T13:56:58Z-
dc.date.available2014-11-13T13:56:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДорохова, Л. П. Агентне моделювання поведінки та взаємодії суб’єктів маркетингу на фармацевтичному ринку /Л. П. Дорохова, О. В. Дорохов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м.Харків, 28-29 берез. 2013 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2013. – С. 241.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4872-
dc.language.isouken_US
dc.titleАгентне моделювання поведінки та взаємодії суб’єктів маркетингу на фармацевтичному ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
241.pdf203,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.