Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorДорохов, О. В.-
dc.contributor.authorDorohova, L. P.-
dc.contributor.authorDorohov, O. V.-
dc.date.accessioned2014-11-13T13:56:58Z-
dc.date.available2014-11-13T13:56:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДорохова, Л. П. Агентне моделювання поведінки та взаємодії суб’єктів маркетингу на фармацевтичному ринку /Л. П. Дорохова, О. В. Дорохов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м.Харків, 28-29 берез. 2013 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2013. – С. 241.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4872-
dc.language.isouken_US
dc.titleАгентне моделювання поведінки та взаємодії суб’єктів маркетингу на фармацевтичному ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
241.pdf203,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.