Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5591
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСабатовська, І. С.-
dc.contributor.authorСабатовская, И. С.-
dc.contributor.authorSabatovska, I. S.-
dc.date.accessioned2015-01-21T14:32:16Z-
dc.date.available2015-01-21T14:32:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСабатовська, І. С. Компетентнісний підхід у підготовці фахівців з вищою педагогічною освітою / І.С. Сабатовська // Науковий збірник. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2014. – № 79. – С. 56-62.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5591-
dc.description.abstractНа основі теоретико-методологічного аналізу автор дає визначення сутності понять «компетентність» та «професійна компетентність», а також компетентнісного підходу у підготовці фахівців з вищою освітою. Підкреслюється, що компетентнісний підхід у підготовці фахівців з вищою освітою – підхід, що лежить в основі нової парадигми вищої освіти й передбачає відображення результатів навчання у формі компетенцій, зіставність вимог до кваліфікацій у рамках Європейського простору через систему компетенцій.en_US
dc.description.abstractНа основе теоретико-методологического анализа автор дает определение сущности понятий «компетентность» и «профессиональная компетентность», а также компетентносного подхода в подготовке специалистов с высшим образованием. Подчеркивается, что компетентносный подход в подготовке специалистов с высшим образованием – подход, который лежит в основе новой парадигмы высшего образования и предполагает отражение результатов обучения в форме компетенций, сопоставляемость требований к квалификациям в рамках Европейского пространства через систему компетенций.en_US
dc.description.abstractOn the basis of theoretical and methodological analysis of the author defines the essence of the concepts of «competence» and «professional competence», as well as competence approach in the training of specialists with higher education. Under the professional competence to be understood by a competent person that demonstrates possession of knowledge, abilities, skills, and professional qualities necessary for the exercise of professional activity. Emphasizes that competence approach in the preparation of specialists with higher education – an approach that is at the core of a new paradigm of higher education and is to measure learning outcomes in the form of competencies, comparability requirements for qualifications within the European space through a system of competences.en_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectвикладач вищої школиen_US
dc.subjectкомпетентностьen_US
dc.subjectпрофессиональная компетентностьen_US
dc.subjectкомпетентностный подходen_US
dc.subjectпреподаватель высшей школыen_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjectprofessional competenceen_US
dc.subjectcompetence-based approachen_US
dc.subjecthigh school teacheren_US
dc.titleКомпетентнісний підхід у підготовці фахівців з вищою педагогічною освітоюen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття Сабатовська.doc162,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.