Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5615
Название: Cоціально-відповідальний маркетинг у формуванні PR-стратегії суб’єктів фармацевтичного ринку
Авторы: Василенко, К. В.
Ольховська, А. Б.
Василенко, К. В.
Ольховская, А. Б.
Vasilenko, K. V.
Olkhovskaya, A. B.
Ключевые слова: фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок;pharmaceutical market
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Василенко, К. В. Cоціально-відповідальний маркетинг у формуванні PR-стратегії суб’єктів фармацевтичного ринку / К. В. Василенко, А. Б. Ольховська // Технологічні та біофармацевтичні аспекти створення лікарських препаратів різної направленості дії : матеріали І Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 7-8 листоп. 2014 р. – Х. : НФаУ, 2014. – С. 42-43.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5615
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
42-43.pdf399,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.