Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5615
Назва: Cоціально-відповідальний маркетинг у формуванні PR-стратегії суб’єктів фармацевтичного ринку
Автори: Василенко, К. В.
Ольховська, А. Б.
Василенко, К. В.
Ольховская, А. Б.
Vasilenko, K. V.
Olkhovskaya, A. B.
Теми: фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок;pharmaceutical market
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Василенко, К. В. Cоціально-відповідальний маркетинг у формуванні PR-стратегії суб’єктів фармацевтичного ринку / К. В. Василенко, А. Б. Ольховська // Технологічні та біофармацевтичні аспекти створення лікарських препаратів різної направленості дії : матеріали І Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 7-8 листоп. 2014 р. – Х. : НФаУ, 2014. – С. 42-43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5615
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42-43.pdf399,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.