Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5615
Title: Cоціально-відповідальний маркетинг у формуванні PR-стратегії суб’єктів фармацевтичного ринку
Authors: Василенко, К. В.
Ольховська, А. Б.
Василенко, К. В.
Ольховская, А. Б.
Vasilenko, K. V.
Olkhovskaya, A. B.
Keywords: фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок;pharmaceutical market
Issue Date: 2014
Bibliographic description (Ukraine): Василенко, К. В. Cоціально-відповідальний маркетинг у формуванні PR-стратегії суб’єктів фармацевтичного ринку / К. В. Василенко, А. Б. Ольховська // Технологічні та біофармацевтичні аспекти створення лікарських препаратів різної направленості дії : матеріали І Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 7-8 листоп. 2014 р. – Х. : НФаУ, 2014. – С. 42-43.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5615
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42-43.pdf399,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.