Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 43.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Аналіз заходів сприяння раціональному використанню лікарських засобів фармацевтичними працівникамиПестун, I. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2017Анализ назначений лекарственных средств как современный подход предоставления качественных медицинских услуг больным с депрессивными расстройствамиКобец, М. Н.; Кобець, М. М; Kobets, M. M.; Кобец, Ю. Н.; Кобець, Ю. М.; Kobets, Yu. M.; Филипцова, О. В.; Філіпцова, О. В.; Filiptsova, O. V.
2018Удосконалення управління технологічним процесом розробки нових лікарських засобів як соціально орієнтованим проектомСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.
2018Маркетинговые исследования лекарственных средств для лечения боли в горлеБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Таджиев, М.; Tadjiev, M.
2016К вопросу экономической доступности лекарственных средств в странах Восточного СредиземноморьяЕвтушенко, Е. Н.; Євтушенко, О. М.; Yevtushenko, O. M.; Осама Абузаид Мохамед Нур Ахмед; Осама Абузаїд Мохамед Нур Ахмед; Osama Abuzaid Mohamed Nour Ahmed
2017Організація фармацевтичної допомоги в Україні: реалії аптечного виготовлення лікарських засобівСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2018Удосконалення логістичних процесів у системі ланцюгу просування лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2018Дослідження основних чинників недобросовісної реклами лікарських засобів в Україні та розробка пропозицій щодо їх запобіганняОльховська, А. Б.; Olkhovska, A. B.; Ольховская, А. Б.
2017Теоретико-прикладні засади оптимізації рекламного бюджету фармацевтичних підприємств із застосуванням економіко-математичного моделюванняОльховська, А. Б.; Оlkhovska, А. B.; Ольховская, А. Б.
2018Маркетинговий підхід до аналізу партнерських відносин у виробництві та просуванні нових лікарських засобів до споживачаСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.