Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18229
Название: Маркетинговий підхід до аналізу партнерських відносин у виробництві та просуванні нових лікарських засобів до споживача
Авторы: Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Самборський, О. С.
Samborskiy, O. S.
Ключевые слова: лікарські засоби;лекарственные средства;medicines
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Слободянюк, М. М. Маркетинговий підхід до аналізу партнерських відносин у виробництві та просуванні нових лікарських засобів до споживача / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 25-26 жовт. 2018 р. - Х., 2018. - С. 109-110.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18229
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
109-110.pdf622,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.