Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 32.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2008Оцінка впливу факторів макросередовища на роботу аптечних закладівМнушко, З. М.; Підліснюк, І. В.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Podlesnyuk, I. V.; Pestun, I. V.
2006Маркетинговий аналіз сервісного обслуговування та додаткових послуг аптечних закладівМнушко, З. М.; Абалова, О. П.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Abalova, O. P.; Pestun, I. V.
2009Методичні підходи до антикризового управління фармацевтичними організаціямиПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. N.
2008Оцінка національної лікарської політики в Україні з використанням індикаторів ВООЗПестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.
2009Антикризові заходи фармацевтичних та аптечних підприємствПестун, І. В.; Pestun, I. V.
2009Напрямки удосконалення Національної лікарської політики в Україні за індикаторами її оцінки ВООЗПестун, І. В.; Pestun, I. V.
2009Тенденції та особливості рівневого маркетингового управління на фармацевтичному ринкуПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.
2009Методичні підходи до антикризового управління фармацевтичними організаціямиПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. N.
2009Ethics and deontology in pharmacy. Texts of lecturesMnushko, Z. N.; Sofronova, I. V.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. Н.; Софронова, И. В.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.; Софронова, І. В.; Пестун, І. В.
2008Теория и практика маркетинговых исследований в фармацииМнушко, З. Н.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Pestun, I. V.