Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6576
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКривошеєва, А. С.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorКривошеева, А. С.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorKrivosheeva, A. S.-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.date.accessioned2015-06-04T10:45:10Z-
dc.date.available2015-06-04T10:45:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКривошеєва, А. С. Дослiдження сегментації ринку і особливостей позиціонування продукції парфумерно-косметичного підприємства / А. С. Кривошеєва, С. В. Жадько // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 191-192.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6576-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпарфумерно-косметична продукціяen_US
dc.subjectпарфюмерно-косметическая продукцияen_US
dc.subjectperfume and cosmetic productsen_US
dc.titleДослiдження сегментації ринку і особливостей позиціонування продукції парфумерно-косметичного підприємстваen_US
dc.title.alternativeИсследования сегментации рынка и особенностей позиционирования продукции парфюмерно-косметического предприятияen_US
dc.title.alternativeLife Science market segmentation and product positioning features perfume and cosmetic companyen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-18.pdf253,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.