Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorБайгуш, Ю. В.-
dc.contributor.authorСушкова, А. С.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.contributor.authorБайгуш, Ю. В.-
dc.contributor.authorСушкова, А. С.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, M. M.-
dc.contributor.authorBaygush, Y. V.-
dc.contributor.authorSushkova, A. S.-
dc.date.accessioned2015-06-17T08:16:37Z-
dc.date.available2015-06-17T08:16:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСлободянюк, М. М. Науково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельної марки антигіпертензивних препаратів як бренду / М. М. Слободянюк, Ю. В. Байгуш, А. С. Сушкова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 195-201.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6710-
dc.description.abstractНаведено результати досліджень розвитку торгівельних марок у бренди, оцінки ринкової вартості брендів та групи параметрів «сили бренду». Виділено основні якісні та кількісні характеристики, особливі відмінності кате-горій для лікарських препаратів. Опрацьовано науково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельних марок лікарських препаратів на прикладі анти-гіпертензивних.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectторгівельна маркаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectоцінка вартостіen_US
dc.subjectлікарські засобиen_US
dc.subjectантигіпертензивні препаратиen_US
dc.subjectторговая маркаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectоценка стоимостиen_US
dc.subjectлекарственные средстваen_US
dc.subjectантигипертензивные препаратыen_US
dc.subjecttrade marken_US
dc.subjectbrand valuationen_US
dc.subjectdrugsen_US
dc.subjectantihypertensive drugsen_US
dc.titleНауково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельної марки антигіпертензивних препаратів як брендуen_US
dc.title.alternativeНаучно-методические и практические подходы к оценке торговой марки антигипертензивных препаратов как брендаen_US
dc.title.alternativeMethodological and practical approaches to assessment trademark of antihypertensive drugs as branden_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-20.pdf216,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.