Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6712
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.contributor.authorMalyi, V. V.-
dc.contributor.authorOlkhovskaya, A. B.-
dc.date.accessioned2015-06-19T06:46:18Z-
dc.date.available2015-06-19T06:46:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМалий, В. В. Вплив кризи на вибір маркетингових комунікацій при просуванні фармацевтичного товару / В. В. Малий, А. Б. Ольховська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 205-206.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6712-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectmarketing сommunicationsen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.titleВплив кризи на вибір маркетингових комунікацій при просуванні фармацевтичного товаруen_US
dc.title.alternativeВлияние кризиса на выбор маркетинговых коммуникаций при продвижении фармацевтического товараen_US
dc.title.alternativeThe impact of the crisis on the choice of marketing communication for the promotion of pharmaceutical productsen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-22.pdf193,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.