Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorХобта, М. В.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorХобта, М. В.-
dc.contributor.authorRohulya, O. Yu.-
dc.contributor.authorHobta, M. V.-
dc.date.accessioned2015-06-19T07:40:54Z-
dc.date.available2015-06-19T07:40:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРогуля, О. Ю. Формирование маркетинга взаимоотношений с ключевыми клиентами фармацевтической фирмы / О. Ю. Рогуля, М. В. Хобта // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали III міжнар. наук.-практ. Internet- конф., м. Харків, 26-27 берез. 2015 р. - Х. : НФаУ, 2015. - С. 235-236.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/6718-
dc.language.isoruen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleФормирование маркетинга взаимоотношений с ключевыми клиентами фармацевтической фирмыen_US
dc.title.alternativeФормування маркетингу взаємин із ключовими клієнтами фармацевтичної фірмиen_US
dc.title.alternativeFormation of marketing relationships with key customers of the pharmaceutical companyen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ ФММ 27.03.2015-28.pdf193,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.