Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-5 из 5.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Маркетингові дослідження вітчизняного фармацевтичного ринку антигеморагічних лікарських засобівКуценко, С. А.; Куценко, С. О.; Kytsenko, S. A.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Маслій, Ю. С.; Маслий, Ю. С.; Masliy, Ju. S.
2019Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countriesOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2018Дослідження основних чинників недобросовісної реклами лікарських засобів в Україні та розробка пропозицій щодо їх запобіганняОльховська, А. Б.; Olkhovska, A. B.; Ольховская, А. Б.
2018Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просуванняОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2022Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармаціїОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Лісна, А. Г.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Lisna, А. G.