Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-5 из 5.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countriesOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2018Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просуванняОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2022Дослідження сучасних трендів розвитку цифрової логістики у фармацевтичній галузіЛісна, А. Г.; Посилкіна, О. В.; Літвінова, О. В.; Братішко, Ю. С.; Lisna, A. G.; Posilkina, O. V.; Litvinova, O. V.; Bratіshko, Yu. S.
2022Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармаціїОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Лісна, А. Г.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Lisna, А. G.
2023Аналіз стану впровадження цифрових технологій у діяльність фармацевтичних ланцюгів постачаньЛісна, А. Г.; Посилкіна, О. В.; Lisna, A. G.; Posilkina, O. V.