Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7604
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAusheva, A. S.-
dc.contributor.authorTkachenko, I. V.-
dc.contributor.authorPiven, E. P.-
dc.contributor.authorАушева, А. С.-
dc.contributor.authorТкаченко, И. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, І. В.-
dc.contributor.authorПивень, Е. П.-
dc.contributor.authorПівень, Є. П.-
dc.date.accessioned2015-11-03T14:16:33Z-
dc.date.available2015-11-03T14:16:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationAusheva, A. S. Formation of clients’ loyalty as a component of the enterprise efficiency / A. S. Ausheva, I. V. Tkachenko, E. P. Piven // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 23, 2015, Kharkiv. – Kh.: NUPh, 2015. - P. 441.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7604-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectof clients’ loyaltyen_US
dc.subjectлояльность клиентовen_US
dc.subjectлояльність клієнтівen_US
dc.titleFormation of clients’ loyalty as a component of the enterprise efficiencyen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbornyk-tezysov-TOPICAL-ISSUES-OF-NEW-DRUGS_2015 441.pdf94,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.