Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудар, Г. М.-
dc.contributor.authorДударь, Г. М.-
dc.contributor.authorDudar, G. M.-
dc.contributor.authorЦіхонь, Г. М.-
dc.contributor.authorЦихонь, Г. М.-
dc.contributor.authorTsikhon, G. M.-
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, M. M.-
dc.date.accessioned2015-11-13T14:52:45Z-
dc.date.available2015-11-13T14:52:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДудар, Г. М. Визначення науково-методичних підходів до аналізу сили торгової марки лікарського препарату / Г. М. Дудар, Г. М. Ціхонь, М. М. Слободянюк // Управління якістю в фармації: матеріали VІІ наук.-практ. конф., Харків, 17 травня 2013 р. – Х., 2013. – С. 49-50.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/7776-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectторговая маркаen_US
dc.subjectторгова маркаen_US
dc.subjecttrademarken_US
dc.titleВизначення науково-методичних підходів до аналізу сили торгової марки лікарського препаратуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49-50.pdf228,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.