Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнойко, С. С.-
dc.contributor.authorОнойко, С. С.-
dc.contributor.authorOnoyko, S. S.-
dc.contributor.authorЛітвінова, О. В.-
dc.contributor.authorЛитвинова, Е. В.-
dc.contributor.authorLitvinova, E. V.-
dc.date.accessioned2015-12-18T13:01:03Z-
dc.date.available2015-12-18T13:01:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОнойко, С. С. Підходи до визначення організаційно-мотиваційного механізму комерціалізації інтелектуальної власності у фармації / С. С. Онойко, О. В. Літвінова // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали ІІ наук.-практ. конф. – м. Харків, 17-18 квіт. 2013 р. – Х., 2013. – С. 179.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8059-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectінтелектуальна власністьen_US
dc.subjectинтеллектуальная собственностьen_US
dc.subjectintellectual propertyen_US
dc.subjectфармаціяen_US
dc.subjectфармацияen_US
dc.subjectpharmacyen_US
dc.titleПідходи до визначення організаційно-мотиваційного механізму комерціалізації інтелектуальної власності у фармаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179.pdf186,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.