Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8463
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorMalyi, V.-
dc.contributor.authorTimanyuk, I.-
dc.contributor.authorRogulia, O.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorТиманюк, И.-
dc.contributor.authorРогуля, О.-
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.date.accessioned2016-02-22T14:07:35Z-
dc.date.available2016-02-22T14:07:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationMalyi, V. Pharmaceutical Marketing on a subconscious level / V. Malyi, I. Timanyuk, O. Rogulia // Science and Education Studies, “Stanford University Press”. - 2015. - № 2 (16). – P. 125-129.en_US
dc.identifier.issn0926-722X-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8463-
dc.description.abstractThis article reveals the possibility of using neuromarketing in pharmacy. The paper disclosed the levels at which the buyer makes a decision. Described examples of the application of elements of neuromarketing in the activities of Ukrainian pharmacies.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherStanford University Pressen_US
dc.relation.ispartofseries;№2 (16)-
dc.subjectneuromarketingen_US
dc.subjectdrugstoreen_US
dc.subjectpharmacyen_US
dc.subjectmedicationen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectsubconsciousen_US
dc.titleScience and Education Studiesen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стенфорд-скопус 2015.pdf573,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.