Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8898
Назва: Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу
Інші назви: Конкурентоспособность предприятия в системе маркетинга
Автори: Гончаров, А. Б.
Антонова, Я. О.
Гончаров, А. Б.
Goncharov, A. B.
Антонова, Я. О.
Antonova, Ya. O.
Теми: конкурентоспроможність;система маркетингу;сили конкуренції;чинники конкуренції;конкурентоспособность;система маркетинга;marketing system;competitive forces;факторы конкуренции;competitive factors
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Гончаров, А. Б. Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу / А. Б. Гончаров, Я. О. Антонова // Формування стратегії науково-технічного, екологічного і соціально-економічного розвитку суспільства: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 5-6 груд. 2013 р. - Тернопіль : Крок, 2013. - с. 111 - 113.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто вплив різних сил на конкурентоспроможність сучасного підприємства в системі маркетингу.
Опис: Розглянуто вплив маркетингових складових на конкурентоспроможність підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8899
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6-2013.pdf255,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.