Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9803
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.contributor.authorOlkhovskaya, A. B.-
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorMalyi, V. V.-
dc.date.accessioned2016-07-11T11:23:06Z-
dc.date.available2016-07-11T11:23:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОльховська, А. Б. Прелімінаринг як інструмент HR-брендингу фармацевтичних підприємств / А. Б. Ольховська, В. В. Малий // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 20–22.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9803-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectпрелімінарингen_US
dc.subjectпрелиминарингen_US
dc.subjectHR-брендингen_US
dc.subjectHR-brandingen_US
dc.titleПрелімінаринг як інструмент HR-брендингу фармацевтичних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20-22.pdf518,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.