Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9813
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛозенко, В. О.-
dc.contributor.authorЛозенко, В. А.-
dc.contributor.authorLozenko, V. O.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorRohulya, O. Yu.-
dc.date.accessioned2016-07-13T07:37:56Z-
dc.date.available2016-07-13T07:37:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛозенко, В. О. Науково-теоретичні підходи до діагностики комплексу маркетингу виробничого підприємства / В. О. Лозенко, О. Ю. Рогуля // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 161–163.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9813-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectмаркетинговий комплексen_US
dc.subjectмаркетинговый комплексen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectдіагностикаen_US
dc.subjectдиагностикаen_US
dc.subjectdiagnosticsen_US
dc.subjectвиробниче підприємствоen_US
dc.subjectпроизводственное предприятиеen_US
dc.subjectmanufacturing enterpriseen_US
dc.titleНауково-теоретичні підходи до діагностики комплексу маркетингу виробничого підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
161-163.pdf411,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.