Просмотр собрания по группе - Авторы Слободянюк, Н. Н.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 50 по 69 из 121 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2008Методи оцінки конкурентних позицій торговельних марок лікарських препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2009Методика оцінки стратегічного ринкового розвитку торговельних марок лікарських препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Івченко, А. В.; Ивченко, А. В.; Ivchenko, A. V.
2015Методичні вказівки до підготовки і проведення комплексного державного іспиту за фахомДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodianiuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2020Методологічний підхід до комплексного обгрунтування балансування інвестиційних, виробничих і ринкових показників при розробці лікарських засобівСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2017Науково методичні основи до маркетингового аналізу стану та конкурентоспоможності ринкового потенціалу антигіпертензивних засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенов, Д. В.; Semeniv, D. V.
2010Науково-методичнi пiдходи до оптимiзацiї фiнансування iнновацiйного портфелю фармацевтичного пiдприємстваЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2017Науково-методичний підхід до прогнозування економічних показників при розробці нових лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Германовскі, Т.; Германовски, Т.; Hermanowski, T.
2015Науково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельної марки антигіпертензивних препаратів як брендуСлободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Y. V.; Sushkova, A. S.
2015Науково-практичне обгрунтування підходів до оцінки брендів лікарських препаратівБайгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Слободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Сушкова, А. С.; Baygush, Y. V.; Sushkova, A. S.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2020Науково-практичне обгрунтування підходів до підвищення економічної ефективності продукції аптечного виробництваСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Євтушенко, О. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Samborskiy, O. S.; Yevtushenko, О. М.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Евтушенко, Е. Н.
2019Науково-практичні підходи до розробки основних завдань та принципів ефективної реалізації соціально орієнтованої асортиментної політики на українському фармацевтичному ринкуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2019Науково-практичні підходи до формування концептуальної моделі галузевого регулювання фармацевтичного ринку в УкраїніСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2014Научно-теоретические подходы к оценке торговой марки и бренда лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Baygush, Y. V.; Slobodyanyuk, M. M.; Samborskiy, O. S.
1992Научные и организационные основы управления технологическим процессом создания лекарственных средствСлободянюк, Н. Н.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanuk, N. N.
2017Обгрунтування вибору методу формування вибірки у дослідженнях фармацевтичного ринкуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2019Обґрунтування маркетингового підходу до визначення ціни лікарського засобу карведилолу на основі соціально орієнтованої політики підприємстваБайгуш, Ю. В.; Семенів, Д. В.; Слободянюк, М. М.; Baygush, Yu. V.; Semeniv, D. V.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Семенив, Д. В.; Слободянюк, Н. Н.
2020Обґрунтування методологічного підходу до визначення сили ринкових позицій лікарських засобів на прикладі противиразкових препаратівСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Євтушенко, О. М.; Samborskyi, O. S.; Slobodyanyuk, M. M.; Ievtushenko, O. M.; Самборский, О. С.; Слободянюк, Н. Н.; Евтушенко, Е. Н.
2021Обґрунтування методологічного підходу до комплексного застосування економічних та маркетингових складових для формування доданої вартості лікарського засобу рабепразолСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Рогуля, О. Ю.; Байгуш, Ю. В.; Slobodyanyuk, М. М.; Samborsky, O. S.; Rohulia, O. Yu.; Baygush, Yu. V.; Слободянюк, Н. Н.; Самборський, О. С.; Рогуля, О. Ю.; Байгуш, Ю. В.
2019Обґрунтування підходу до визначення потенційної ємності ринку лікарських засобів специфічної дії (на прикладі групи антианемічних лікарських засобів)Самборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Євтушенко, О. М.; Samborskyi, O. S.; Slobodyanyuk, M. M.; Ievtushenko, O. M.; Самборский, О. С.; Слободянюк, Н. Н.; Евтушенко, Е. Н.
2013Організаційно-економічні підходи до обґрунтування проекту нового виробництва лікарських препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Ціхонь, Г. М.; Цихонь, Г. М.; Tsikhon, G. M.; Дудар, Г. М.; Дударь, Г. М.; Dudar, G. M.