Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-3 зі 3 (час пошуку: 0.0 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2019Обґрунтування маркетингового підходу до визначення ціни лікарського засобу карведилолу на основі соціально орієнтованої політики підприємстваБайгуш, Ю. В.; Семенів, Д. В.; Слободянюк, М. М.; Baygush, Yu. V.; Semeniv, D. V.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Семенив, Д. В.; Слободянюк, Н. Н.
2020Обґрунтування методологічного підходу до визначення сили ринкових позицій лікарських засобів на прикладі противиразкових препаратівСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Євтушенко, О. М.; Samborskyi, O. S.; Slobodyanyuk, M. M.; Ievtushenko, O. M.; Самборский, О. С.; Слободянюк, Н. Н.; Евтушенко, Е. Н.