Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10870
Title: The feasibility of using social media in pharmaceutical marketing
Authors: Zhadko, S. V.
Kulibaba, A. E.
Ali Ahmed Khidaer Ali
Жадько, С. В.
Кулібаба, А. Є.
Кулибаба, А. Е.
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Zhadko, S. V. The feasibility of using social media in pharmaceutical marketing / S. V. Zhadko, A. E. Kulibaba, Ali Ahmed Khidaer Ali // Соціальна фармація : стан, проблеми та перспективи : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 27-30 квіт. 2015 р. - Х., 2015. - С. 176-178.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10870
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
176-178.pdf117,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.