Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10870
Назва: The feasibility of using social media in pharmaceutical marketing
Автори: Zhadko, S. V.
Kulibaba, A. E.
Ali Ahmed Khidaer Ali
Жадько, С. В.
Кулібаба, А. Є.
Кулибаба, А. Е.
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Zhadko, S. V. The feasibility of using social media in pharmaceutical marketing / S. V. Zhadko, A. E. Kulibaba, Ali Ahmed Khidaer Ali // Соціальна фармація : стан, проблеми та перспективи : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 27-30 квіт. 2015 р. - Х., 2015. - С. 176-178.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10870
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176-178.pdf117,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.