Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11080
Название: | Формування у викладача мотивації до впровадження освітніх інновацій |
Другие названия: | Formation of teacher motivation for implementation of innovation in education |
Авторы: | Лутаєва, Т. В. Кайдалова, Л. Г. Lutaieva, T. V. Kajdalova, L. G. |
Ключевые слова: | освітні інновації;інновація;мотиваційний компонент готовності викладача до упровадження інновацій в освіті;університет;вчений;educational innovation;innovation;motivation component of teacher preparedness for the introduction of innovation in education;University;scientist |
Дата публикации: | 2016 |
Библиографическое описание: | Лутаєва, Т. В. Формування у викладача мотивації до впровадження освітніх інновацій [Електронний ресурс] / Т. В. Лутаєва, Л. Г. Кайдалова // Vzdelávanie a spoločnosť medzinárodný nekonferenčný zborník. - 2016. - P. 341-346. - Режим доступу: http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova8 |
Краткий осмотр (реферат): | Авторами статті на основі аналізу історико-педагогічних джерел та власного
досвіду висвітлено особливості формування у викладача мотивації до впровадження
освітніх інновацій. Установлено, що формування мотиваційного компоненту готовності
викладача до втілення інновацій передбачає: сприйняття актуальності і значущості ідей
і цінностей університетської освіти, самореалізацію на основі внутрішньої професійної
мотивації, неперервний пошук альтернатив традиційній практиці освіти і виховання,
прийняття чи відторгнення форм освітньої діяльності з позиції власного педагогічного
ідеалу, орієнтування на власні зміни в процесі професійної діяльності завдяки
безперервному професійному розвитку. The authors based on analysis of historical and educational sources and personal experience highlights the features of formation of teacher motivation for implementing educational innovations. It was established that the formation of the motivational component of readiness of the teacher to translate innovation provides: perception of the relevance and importance of the ideas and values of University education, self-realization through domestic professional motivation, continuous search for alternatives to the traditional practice of education and training, acceptance or rejection forms of educational activities from the perspective of their own educational ideal, targeting a change in their professional activities through continuous professional development. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11080 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lutaieva_Kajdalova.pdf | 506,06 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.