Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11080
Назва: Формування у викладача мотивації до впровадження освітніх інновацій
Інші назви: Formation of teacher motivation for implementation of innovation in education
Автори: Лутаєва, Т. В.
Кайдалова, Л. Г.
Lutaieva, T. V.
Kajdalova, L. G.
Теми: освітні інновації;інновація;мотиваційний компонент готовності викладача до упровадження інновацій в освіті;університет;вчений;educational innovation;innovation;motivation component of teacher preparedness for the introduction of innovation in education;University;scientist
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Лутаєва, Т. В. Формування у викладача мотивації до впровадження освітніх інновацій [Електронний ресурс] / Т. В. Лутаєва, Л. Г. Кайдалова // Vzdelávanie a spoločnosť medzinárodný nekonferenčný zborník. - 2016. - P. 341-346. - Режим доступу: http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova8
Короткий огляд (реферат): Авторами статті на основі аналізу історико-педагогічних джерел та власного досвіду висвітлено особливості формування у викладача мотивації до впровадження освітніх інновацій. Установлено, що формування мотиваційного компоненту готовності викладача до втілення інновацій передбачає: сприйняття актуальності і значущості ідей і цінностей університетської освіти, самореалізацію на основі внутрішньої професійної мотивації, неперервний пошук альтернатив традиційній практиці освіти і виховання, прийняття чи відторгнення форм освітньої діяльності з позиції власного педагогічного ідеалу, орієнтування на власні зміни в процесі професійної діяльності завдяки безперервному професійному розвитку.
The authors based on analysis of historical and educational sources and personal experience highlights the features of formation of teacher motivation for implementing educational innovations. It was established that the formation of the motivational component of readiness of the teacher to translate innovation provides: perception of the relevance and importance of the ideas and values of University education, self-realization through domestic professional motivation, continuous search for alternatives to the traditional practice of education and training, acceptance or rejection forms of educational activities from the perspective of their own educational ideal, targeting a change in their professional activities through continuous professional development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11080
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lutaieva_Kajdalova.pdf506,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.