Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12028
Название: Маркетингові дослідження у біотехнології
Другие названия: Маркетинговые исследования в биотехнологии
Авторы: Посилкіна, О. В.
Літвінова, О. В.
Посылкина, О. В.
Литвинова, Е. В.
Posylkina, О. V.
Litvinova, E. V.
Ключевые слова: маркетингові дослідження;біотехнологія;маркетинговые исследования;биотехнология
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Посилкіна, О. В. Маркетингові дослідження у біотехнології : метод. рек. до виконання практ. робіт для студ. спец. «Біотехнології та біоінженерія» / О. В. Посилкіна, О. В. Літвінова. – Харків: НФаУ, 2017. – 37 с.
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації призначені для підготовки та проведення практичних робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження у біотехнології». Їх мета – ознайомлення студентів з відповідними поняттями, категоріями, системами та алгоритмами маркетингових досліджень; відпрацювання практичних навичок проведення відповідних досліджень; виховання здатності до творчого пошуку напрямів і ресурсів поліпшення маркетингової діяльності підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12028
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри управлiння та економiки пiдприємства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг досл-пр.pdf573,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.